Hej! Du använder en gammal webbläsare

Inom kort kommer vissa funktioner på haninge.se inte fungera med den här gamla webbläsaren. Vi vill gärna ha dig kvar som besökare och rekommenderar att byta till Mozilla Firefox, Google Chrome eller Microsoft Edge.

Skolmiljö

Såväl inne- som utemiljö är viktigt för oss på skolan och vi är stolta över skolans vackra omgivningar och fina innemiljö.

Flickor hänger upp och ned. Foto: Mostphotos

Utemiljö

Skolgården är naturskönt utformad med både naturlekpark och fotbollsplaner samt skog i närheten.

Kör försiktigt

Vi är rädda om våra elever - era barn. Kör med omsorg utanför skolan. Genomfart förbi skolan är inte tillåten - inte heller bilkörning på skolgården. Håll grindarna stängda.

Innemiljö

Klassrummen är enhetligt möblerade med nya elevmöbler och särskild elevförvaring. Klassrummen är utrustade med storbildsprojektor. Skolan har ett kulturrum utrustat med storbildsprojektor och stor bioduk. Skolans matsal är utrustad med ljuddämpande matsalsmöbler.

Senast uppdaterad: 18 januari 2019